Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
In het eerste deel vindt de lezer concrete inspiratie en komt hij meer te weten over praktische ondersteuning. Het tweede deel gaat in op hoe een school in de praktijk muzisch-creatieve vorming kan implementeren en hoe men gaandeweg ook een visie en leerlijn kan ontwikkelen. Deel drie biedt concrete modellen tot evaluatie en bespreekt het meer abstracte rapporteren ervan. Vervolgens staat het vierde deel stil bij de meerwaarde van muzisch-creatieve vorming. Muzisch-creatieve vorming houdt meer in dan met leerlingen naar een filmvoorstelling gaan of met enkelen muziek of toneel maken. Het is een algemene vorming die stelselmatig opgebouwd wordt en waarbij ook het diepste wezen van de mens wordt geraakt. Creativiteit omvat het opzetten van een verbeeldingsactiviteit die zowel originele als waardevolle resultaten oplevert. Bovendien is meermaals bewezen dat creativiteit geleerd kan worden, dat je het dus niet alleen moet 'hebben'. Via de vakoverschrijdende eindtermen muzisch-creatieve vorming kunnen we leerlingen uit alle richtingen van het secundair onderwijs waarden bijbrengen die hen in staat stellen om onder meer beter in groep te functioneren. Ook maken ze zich zo methodieken eigen om met veel ondernemingszin zelfstandig, levenslang te leren. Het boek is opgebouwd volgens steeds terugkerende principes - evoluerend van concreet naar abstract - gebaseerd op het ervaringsleermodel van David Kolb. In het eerste deel vindt de lezer concrete inspiratie en komt hij meer te weten over praktische ondersteuning. Het tweede deel gaat in op hoe een school in de praktijk muzisch-creatieve vorming kan implementeren en hoe men gaandeweg ook een visie en leerlijn kan ontwikkelen. Deel drie biedt concrete modellen tot evaluatie en bespreekt het meer abstracte rapporteren ervan. Vervolgens staat het vierde deel stil bij de meerwaarde van muzisch-creatieve vorming. (Bron: covertekst)
Didactics of the arts --- Didactics of secundary education --- muzische vorming --- 612 --- #PBIB:+117.10 --- Kolb, David --- creatieve expressie --- muzikale opvoeding --- secundair onderwijs --- 477 --- creativiteit --- didactiek --- dramatische expressie --- 486 --- Creativiteit --- Culturele vorming --- Dramatische expressie --- Ervaringsleren --- Muzikale opvoeding --- Muzische vorming --- Plastische opvoeding --- Secundair onderwijs --- Bibliodrama --- Muzische en creatieve vorming --- 486.87 --- muzische vorming (ler) --- secundair onderwijs (ler) --- Creatieve activiteiten --- 051113.jpg --- Muzische vorming: didactiek secundair onderwijs --- Naslagwerken muziekpedagogiek en didactiek - Muziekpedagogiek in Vlaanderen --- Muzische vorming : Algemeen --- didactiek basisonderwijs - muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Expressievakken - Lichamelijke opvoeding --- Creatieve vorming --- Muzische opvoeding --- 485.8 --- #BSCH: vak: Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Pedagogie --- 21e eeuw --- art appreciation --- art education
Choose an application
Didactics of the arts --- Didactics of secundary education --- 477.7 --- 486.87 --- Handboek/cursus --- handboek --- liedjes --- muzikale opvoeding --- secundair onderwijs --- Muzikale opvoeding --- Muzikale expressie --- Schoolbooks - Didactic material --- Liederen --- Secundair onderwijs --- Liederenbundels --- Muziek --- Liedjes --- Liederen ; secundair onderwijs --- #BSCH: vak: muziek --- Lied --- Liedboek --- Afrika --- Compositie (muziek) --- CD --- liederen (oranje stip) --- Music sound recording --- Contains audio-visual material --- Muziekpedagogie
Choose an application
4 je mee? is een praktisch handboek voor leerkrachten initiatie in het deeltijds kunstonderwijs en bij uitbreiding voor leerkrachten muzische vorming in het basisonderwijs. Het bevat 36 lessen drama, dans, muziek en beeld voor 6-jarigen. De leeractiviteiten zijn erop gericht om domeinoverschrijdend te werken in de klas. Per thema wordt er voor elke discipline een les voorgesteld waarbij je de andere kunstdisciplines makkelijk kunt integreren. Verder staat 4 je mee? boordevol tips om je initiatielessen boeiend en zinvol te maken voor jezelf en je leerlingen. Aanvullend beeld- en geluidsmateriaal zijn met een persoonlijke code te downloaden.(Bron: boek.be)
642 --- drama --- dansexpressie --- muzikale opvoeding --- beeldopvoeding --- Muzische vorming --- Drama --- Beeldopvoeding --- Dansexpressie : basisonderwijs --- 477 --- Dramatische expressie(Dramatische vorming) --- Muzikale opvoeding --- Dansexpressie --- Basisonderwijs - Muzische vorming --- Schoolbooks - Didactic material --- dramatische expressie --- beeldende expressie --- muzische vorming --- Didactics of the arts --- lager onderwijs 1ste jaar (doelgroep) --- Didactics of primary education --- Deeltijds kunstonderwijs --- Lager onderwijs --- Dans --- Muziek --- Kunst --- Expressie --- Kunstzinnige vorming --- Didactiek --- Beeldeducatie --- Afrika --- Azië --- Nederland --- Compositie (muziek) --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Cultuureducatie --- Historische kritiek --- Verbeelding --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Literatuur --- Leerplichtonderwijs - Basisonderwijs: Muzische vorming --- Pedagogie --- Initiatie --- 21e eeuw --- België
Choose an application
Groot worden is een onmisbare handleiding voor iedereen die met kinderen samenleeft en -werkt: (toekomstige) leerkrachten, opvoeders (in de kinderopvang, jeugdbeweging, ...), verzorgers (in de verpleegkunde, kinesitherapie, logopedie) en ouders. Dit boek geeft een uitvoerig overzicht van de ontwikkeling van het kind. Het bevat zowel een eenvoudige beschrijving van theoretische modellen als authentieke voorbeelden uit onderwijssituaties en de opvoedingspraktijk.Op een logische, begrijpbare en vooral herkenbare manier geven de auteurs de grote ontwikkelingsstappen die het kind doormaakt als (ongeboren) baby, peuter, kleuter, lagereschoolkind en adolescent weer. Telkens komen verschillende ontwikkelingsdomeinen aan bod: de lichamelijke en motorische ontwikkeling, de perceptuele en tekenontwikkeling, de cognitieve en taalontwikkeling, de sociaal-emotionele en seksuele ontwikkeling, de persoonlijkheids- en morele ontwikkeling, de schoolse en spelontwikkeling.(https://www.lannoo.be/nl/groot-worden-2)
Ontwikkelingspsychologie --- Developmental psychology --- Teacher education. Teacher's profession --- Physiology: reproduction & development. Ages of life --- opvoedingstips --- ontwikkeling van het kind --- ontwikkelingspsychologie --- wiegendood --- opvoeding --- onderwijspraktijk --- Kinderen --- Kinderpsychologie --- jeugdpsychologie --- adolescentiepsychologie --- Motorische ontwikkeling --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- Cognitieve ontwikkeling --- 159.922 --- Psychologie --- Baby's --- Adolescenten --- PXL-Handboeken --- PXL-Education 2020 --- Ontwikkelingspsychologie ; baby's --- Ontwikkelingspsychologie ; kinderen --- Ontwikkelingspsychologie ; jongeren --- Baby --- Kind --- Adolescent --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Child rearing --- Ontwikkelingspsychologie ; baby's --- 416.2 --- adolescentiepsychologiegie - algemeen --- kinderpsychologie --- afzonderlijke leeftijdsgroepen in de jeugdpsychologie - algemeen --- Pedagogie --- Onderwijs --- Didactiek
Choose an application
In Competentiegerichte leeromgevingen wordt een overzicht gegeven van de praktijk van competentiegericht onderwijs. Er wordt ingegeaan op vragen als: Wat betekent competentieleren voor het onderwijs? Met andere woorden, hoe kan een docent, opleider, onderwijsontwerper of onderwijsmanager het onderwijs competentiegericht(er) maken? In dit boek wordt inzichtelijk gemaakt dat er diverse manieren zijn waarop een competentiegerichte leeromgeveing kan worden vormgegeven. Zowel aspecten van onderwijsontwerp als onderwijsuitvoering komen aan de orde in de vier delen van het boek. (Bron: covertekst)
Arbeids- en organisatiepsychologie --- Personeelsbeleid en -opleiding. --- Leeromgeving. --- Onderwijskunde. --- Competentiegericht onderwijs. --- Competentieleren. --- Human resource management(=HRM). --- Overheidsmanagement: personeel. --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics of higher education --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- competentiemanagement --- didactiek --- Hoger onderwijs --- Didactiek --- Onderwijsvernieuwing --- Competentiemanagement --- Bedrijfsopleidingen --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Onderwijs en arbeidsmarkt --- hoger onderwijs --- Competentiegericht opleiden --- #SBIB:35H2103 --- #SBIB:35H303 --- #SBIB:IO --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Management --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- 360 --- 489 --- competenties --- economie --- leeromgeving --- management --- onderwijs --- 371.39 --- 489.4 --- Competentiegericht onderwijs --- Competentieleren --- Leeromgeving --- beroepsopleiding --- competentiegericht onderwijs --- competentiegerichte leeromgeving --- competentiegerichte toets --- elektronische leeromgeving --- 371.3 --- 378 --- Personeelsmanagement bij de overheid: vorming en opleiding --- Organisatieleer: mensen --- Hoger onderwijs; algemeen --- 454.21 --- ICT --- curriculum vitae --- 454.21 ) Projectonderwijs --- projectonderwijs --- Competentiegericht onderwwijs --- D40943.jpg --- Didactische werkvormen --- onderwijspsychologie --- Nederland --- competentiegericht leren --- 331.36 --- 331.5 --- 378:331 --- 450.46 --- Competenties --- Leeromgevingen --- Onderwijs --- arbeidsmarkt --- leren leren --- onderwijsonderzoek --- politieke sociologie --- zelfstudie --- 454.2 --- competentie (ler) --- Leerpsychologie --- Leren --- opleiding --- virtueel bedrijf --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- loopbaanontwikkeling. training, scholing op het werk --- Arbeidsmarkt. Werkgelegenheid --- Hoger onderwijs. Academische studies. Universiteiten --- hogescholen en de bedrijfswereld --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Arbeidsmarkt --- Personeelsmanagement --- Motivatie --- Opvoeding en onderwijs --- Innovatie --- Leermethoden --- Leermiddelen --- 370.02 --- Bedrijfsopleiding --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Leermethode --- Leermiddel --- Competentie --- Pedagogie --- 20e eeuw
Choose an application
politics --- art education --- world's fairs --- 1918 - 1945 --- kunsten --- 7.078.1 --- 7.037(493) --- 7.044 --- Kunst en politiek ; België ; 1918-1945 --- Kunstgeschiedenis ; 20ste eeuw ; 1920-1945 --- Beeldende kunst ; België ; tijdens de bezetting --- Interbellum --- Thema’s in de kunst ; oorlog --- Kunstpolitiek. Cultuurbeleid. Kunstbevordering door de overheid --- Kunstgeschiedenis ; 1900 - 1950 ; België --- Iconografie ; historische voorstellingen --- -Arts Europe Belgium --- 7.078.1 Kunstpolitiek. Cultuurbeleid. Kunstbevordering door de overheid --- 7 <493> --- 949.304 --- 709.493 --- 7 <493> Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--België --- Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--België --- History Belgium 1909 --- National Socialism --- politiek --- Art --- art history --- Tweede Wereldoorlog --- museums [buildings] --- kunstonderwijs --- decorative arts --- kunstgeschiedenis --- Internal politics --- anno 1930-1939 --- anno 1940-1949 --- anno 1920-1929 --- Belgium --- kunst --- België --- 20ste eeuw --- Geschiedenis van opvoeding en onderwijs --- Handboeken en inleidingen. --- decorative arts [discipline] --- 700 --- België kunst --- België 20ste eeuw --- kunst algemeen --- art généralités --- Kunsten --- 20e eeuw --- 1918 - 1945. --- 20ste eeuw. --- België. --- world's fairs [exhibitions] --- kunstbeleid --- kunst en politiek
Choose an application
Als het om onderwijs en opleiden gaat, kan over veel zaken verschil van mening bestaan, maar over één ding zijn docenten het roerend eens: deelnemers leren pas als ze iets doen. Wie iets wil leren, moet inspanningen leveren.Dit boek biedt 130 werkvormen om die inspanningen bij deelnemers op te roepen, stuk voor stuk werkvormen die leren tot avontuur maken. De auteurs baseren zich op de 4 fasen van ervaringsleren van Kolb: conceptualiseren, toepassen, ervaren en reflecteren. Bij elke fase horen andere werkvormen. In een les komen alle fasen aan bod, pas dan is er sprake van een volwaardig leerproces. Activerende werkvormen zorgen voor de goede balans tussen de activiteiten van de deelnemers en de docent. Zowel voor docent als deelnemer leveren activerende werkvormen interessante voordelen op.De werkvormen zijn ingedeeld in 5 soorten: ijsbrekers, spelvormen, discussievormen, werkopdrachten en docentgecentreerde werkvormen. De werkvormen zijn overzichtelijk ingedeeld en voorzien van voorbeelden uit de praktijk van de auteurs
Didactiek. --- Ervaringsleren. --- Opleidingen. --- Personnel management --- coaching --- Didactics of higher education --- opleiden --- ervaringsleren --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- Didactische werkvormen --- Ervaringsleren --- 371.38 --- 374 vorming en opleiding --- Apprentissage Leerproces --- Didactique Didactiek --- Jeux Spelen --- Matériel didactique Leermiddelen --- Méthodes d'enseignement Onderwijsmethoden --- #KVHB:Didactiek --- didactiek --- 454.21 --- activerende werkvormen --- discussievormen --- leerprocessen --- spelvormen --- 489.4 --- Didactiek (Vakdidactiek) --- hoger onderwijs --- Didactisch proces (leerproces) --- Leermiddelen --- leermethoden --- 454 --- 454.21 ) Didactische werkvormen --- activerende didactische werkvormen --- didactische werkvormen (ler) --- ervaringsleren (ler) --- onderwijs --- opleiding --- reflecteren --- 37.02 --- Activerende didactische werkvormen --- Didactiek --- Leerkrachten ; professionele ontwikkeling --- Leerstijlen --- Leren --- Werkvormen --- onderwijsmethoden --- Lerarenopleiding : CVO --- 371.38 Zelfwerkzaamheid --- Zelfwerkzaamheid --- didactische werkvormen, geprogrammeerde instructie, groepswerk, projectonderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Games --- #PBIB:+SLO 220.92 --- Leermethoden --- 474.21 --- Beginsituatie --- Discussietechnieken --- Dramaspelen --- Evaluatietechnieken --- Gezelschapsspelen --- Groeperingsvormen --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidskenmerken --- Probleemoplossend leren --- Reflectie --- Rollenspel --- Simulatie --- S2007225.JPG --- Hoger onderwijs en achtergrond secundair onderwijs : Onderwijs : Leeromgeving --- 371.3 --- 371 --- 484.21 --- didactisch proces --- les --- reflectie --- departement Lerarenopleiding 07 --- leren --- leerstijlen --- Opleidingen --- Onderwijs --- Groepsdynamiek --- Vergaderen --- Groepsprocessen --- Vaardigheden --- werkvormen en leeractiviteiten --- leermiddelen --- Didactische werkvorm --- Opleiding --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Arbeidsmarkt --- Sport --- Groepsproces --- Werkvorm --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Muziekpedagogie --- Gezelschapsspellen.
Choose an application
Groot worden is een onmisbare handleiding voor iedereen die met kinderen samenleeft en -werkt: (toekomstige) leerkrachten, opvoeders (in de kinderopvang, jeugdbeweging, ...), verzorgers (in de verpleegkunde, kinesitherapie, logopedie) en ouders. Dit boek geeft een uitvoerig overzicht van de ontwikkeling van het kind. Het bevat zowel een eenvoudige beschrijving van theoretische modellen als authentieke voorbeelden uit onderwijssituaties en de opvoedingspraktijk.Op een logische, begrijpbare en vooral herkenbare manier geven de auteurs de grote ontwikkelingsstappen die het kind doormaakt als (ongeboren) baby, peuter, kleuter, lagereschoolkind en adolescent weer. Telkens komen verschillende ontwikkelingsdomeinen aan bod: de lichamelijke en motorische ontwikkeling, de perceptuele en tekenontwikkeling, de cognitieve en taalontwikkeling, de sociaal-emotionele en seksuele ontwikkeling, de persoonlijkheids- en morele ontwikkeling, de schoolse en spelontwikkeling.Bron: https://www.standaardboekhandel.be/p/groot-worden-9789401470278
159.922.7 --- 159.922.8 --- Academic collection --- adolescenten --- kinderen --- kleuters --- ontwikkelingspsychologie --- peuters --- psychologie --- schoolse ontwikkeling --- 416.2 --- adolescentiepsychologie --- jeugdpsychologie --- kinderpsychologie --- Adolescentie --- Baby's --- Cognitieve ontwikkeling --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Kleuters --- Lichamelijke ontwikkeling --- Motorische ontwikkeling --- Ontwikkelingspsychologie(Kinderpsychologie, Jeugdpsychologie) --- Peuters --- Sociale ontwikkeling --- Taalontwikkeling --- Zintuiglijke ontwikkeling --- baby's --- casestudies --- didactiek --- hoekenwerk --- lagereschoolkind --- leraren --- levensloop --- ontwikkeling kinderen --- opdrachten --- portfolio's --- secundair onderwijs --- synthesespel --- voortgezet onderwijs --- Kinderpsychologie --- Ontwikkelingspsychologie --- 416.2 )* ADOLESCENTENPSYCHOLOGIE --- adolescentie --- basisschoolkind --- cognitieve ontwikkeling --- lichamelijke ontwikkeling --- motorische ontwikkeling --- persoonlijkheidsontwikkeling --- seksuele ontwikkeling --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- taalontwikkeling --- 159.922 --- Jeugd --- Kinderen --- Ontwikkelingsfases --- Kinderen : ontwikkeling --- Morele ontwikkeling --- Perceptuele ontwikkeling --- Schoolse ontwikkeling --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- 092320.jpg --- Ontwikkelingspsychologie ; kinderen --- 159.922.8 Psychologie van de adolescent --- Psychologie van de adolescent --- 159.922.7 Kinderpsychologie --- afzonderlijke leeftijdsgroepen in de jeugdpsychologie - algemeen --- Psychologie van afzonderlijke leeftijdsgroepen der jeugd --- 159.987 --- 159.98 --- Sociale agogiek --- Welzijnswerk en maatschappelijke dienstverlening. --- Contextuele therapie. --- Gezinstherapie. --- Hulpverlening --- Methodiek. --- Ontwikkelingspsychologie. --- Physiology: reproduction & development. Ages of life --- Teacher education. Teacher's profession --- Developmental psychology --- ontwikkeling van het kind --- welzijnswerk --- gezinstherapie --- Social psychology --- Social welfare methods --- Sociology of social care --- methoden van het sociaal werk --- #GSDBP --- #KVHB:Welzijnswerk --- #KVHB:Contextuele therapie --- 364.044 --- Contextuele hulpverlening --- Gezinstherapie --- Methodiek --- 364.04 --- Welzijnswerk --- gezinspsychologie --- systeemgericht welzijnswerk --- 159.92 --- 361.1 --- Child rearing --- Handbooks, manuals, etc. --- Child development --- Critical pedagogy --- hulpverlening --- methodiek --- 030291.jpg --- contextuele hulpverlening --- departement Gezondheidszorg 10 --- Adolescenten --- Groei --- Onderwijs --- Boszormenyi-Nagy, Ivan --- Genogrammen --- wiegendood --- maatschappelijk werk --- Kind --- Baby --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Genogram --- onderwijsbehoeften en ontwikkeling --- Muziekpedagogie
Choose an application
Documentation and information --- Archivistics --- documentaire informatie --- bibliotheekwezen --- Archives --- Libraries --- Library science --- Library and Information Sciences. --- Archiefwezen --- Bibliotheekwetenschap --- Tijdschriften. --- Periodicals --- -Libraries --- -Archives --- -02 --- 930.25 <05> --- 05 <493> --- 02 <05> --- #TS:KOHU --- #TS:KOMA --- #TS:WBIB --- #TS:WDEP --- C6 --- #VCV tijdschrift abonnement --- Bibliothèque --- Current periodicals --- Revue périodique --- Système documentaire --- 610 Informatiecentra. Algemeen --- bibliotheken --- 02 --- 050 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 020.2 --- archieven --- bibliotheekopleidingen --- mediatheek --- 035 --- 020 --- 025 --- Bibliotheekbeheer --- Archiefkunde --- Documentaire informatie --- 025.005 --- 02 <05> Tijdschriften i.v.m. bibliotheekwezen --- Tijdschriften i.v.m. bibliotheekwezen --- kirjasto --- könyvtár --- bibliotēka --- librerija --- biblioteka --- βιβλιοθήκη --- Bibliothek --- raamatukogu --- library --- bibliotheek --- knižnica --- knihovna --- bibliotekë --- bibliotek --- bibliotecă --- knjižnica --- библиотека --- biblioteca --- studovna --- Bücherei --- hemeroteca --- čítárna --- читална --- archivio --- arquivo --- архиви --- archief --- arkiva --- arhiv --- arhīva materiāli --- архива --- Archiv --- arhive --- archívy --- архив --- arkivji --- arhiiv --- archiv --- αρχείο --- levéltár --- archives --- arkisto --- archivo --- archyvai --- archiwum --- arkiv --- gestionarea evidențelor --- filing --- dokumentu sistematizācija --- správa záznamů --- archivio di Stato --- records management --- iratkezelés --- upravljanje gradiva --- archivage --- gestione degli archivi --- Archivierung --- arhiveerimine --- arkivim --- архивската граѓа --- архивска граѓа --- arhivālijas --- soubor písemností --- journalforvaltning --- archivio nazionale --- įrašų tvarkymas --- maniġment ta' rekords --- archivovanie --- vođenje dokumentacije --- gestión de archivos --- управление на архивите --- arhivsko gradivo --- sbírka písemností --- ierakstu pārvaldība --- документиран материјал --- komplektavimas --- upravljanje dokumentacijom --- Dokumentenverwaltung --- archiviazione --- διαχείριση αρχείων --- pismohrana --- архивски материјал --- kartīšu kārtošana --- arhivska građa --- archiválie --- archiefbeheer --- arhivare --- archivování --- gestão de arquivos --- asjaajamine --- riadenie záznamov --- αρχειοθέτηση --- gestion des archives --- архивирање --- arquivagem --- dokumentstyring --- irattár --- arkistointi --- sagsstyring --- arhiviranje --- arkistohallinto --- archivering --- arkivering --- dokumentációs rendszer --- informacijska služba --- документациски систем --- information service --- informacinė paslauga --- документациони систем --- sistem de documentare --- σύστημα τεκμηρίωσης --- documentatiesysteem --- sistema documental --- shërbim informimi --- servizz ta’ informazzjoni --- документационна система --- system dokumentacyjny --- dokumentačný systém --- informační služba --- dokumentacijski sistem --- dokumentationssystem --- sistema documentario --- informācijas pakalpojumi --- infoteenindus --- tiedonhallintajärjestelmä --- Informationsdienstleistung --- documentary system --- dokumenteerimissüsteem --- sistem dokumentacioni --- informācijas dienests --- informacijski servis --- informační servis --- serviciu de informare --- dokumentinė sistema --- dokumentu sistēma --- informacijska usluga --- информативно-документациски систем --- Dokumentationssystem --- perioodiline väljaanne --- periodická publikácia --- сериски публикации --- tidskrift --- периодично издание --- periodinis leidinys --- periodikum --- rivista periodica --- kausijulkaisu --- serial publication --- periodische Veröffentlichung --- publicații periodice --- περιοδική επιθεώρηση --- publicação periódica --- publicación seriada --- periodična publikacija --- periodika --- folyóirat --- publikim periodik --- periodisks izdevums --- wydawnictwo periodyczne --- tidsskrift --- периодично издање --- tijdschrift --- pubblikazzjoni perjodika --- periodicum --- periodiek --- revue périodique --- publicación periódica --- επιθεώρηση --- издание во продолженија --- периодична објава --- periodical publication --- serijska publikacija --- botim periodik --- сериско издание --- seriāls izdevums --- périodique --- periodico --- publikim në seri --- rivista mensile --- serijinis leidinys --- mensile --- pubblicazione periodica --- publicații seriale --- периодично списание --- periodisk tidskrift --- měsíčník --- perioodikaväljaanne --- revista --- series --- časopis --- periódico --- publicación en serie --- serie --- periodice --- periodical --- týdeník --- nepravé periodikum --- jadaväljaanne --- občasník --- Periodikum --- aikakauslehti --- serials --- периодична публикација --- фељтон --- περιοδικό --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- 930.25 <05> Archiefwetenschap. Archivistiek--Tijdschriften --- Archiefwetenschap. Archivistiek--Tijdschriften --- Documents --- Manuscript depositories --- Manuscript repositories --- Manuscripts --- Documentation --- History --- Information services --- Records --- Cartularies --- Charters --- Diplomatics --- Public records --- Public institutions --- Librarians --- Librarianship --- Library economy --- Bibliography --- Information science --- Bibliotheekwezen ; algemeen --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Bibliotheekwezen --- Vlaamse vereniging voor bibliotheek-, archief- en documentatiewezen --- VVBAD --- Tijdschriften --- Tijdschriften, overige seriële publicaties, verzamelde opstellen bibliotheekwezen --- Archiefwezen ; algemeen --- Tijdschriften, seriewerken, verz. opstellen --- Depositories --- Repositories --- E-journals --- tijdschriften algemeen --- Bibliotheekpromotie --- Bibliotheken --- Informatie --- Informatieverstrekking --- Professionalisering --- leabharlann --- cartlann --- seirbhís faisnéise --- sraitheachán --- Belgium --- Système documentaire --- Bibliothèque --- Revue périodique --- Archieven --- 21e eeuw --- Bibliothéconomie --- Bibliothèques --- Archives. --- Libraries. --- Library science. --- Belgium. --- Bäigien --- Baljīk --- Belchica --- Belçika --- Belçika Krallığı --- Beldjym --- Belezi --- Belga Királyság --- Beļgeja --- Belghia --- Belʹgi --- Bèlgia --- Belgia Kuningriik --- Bélgica --- Belgice --- Belgice Cynerīce --- Belgické královstv --- Belgi --- Belgien --- Bélgii Bikéyah --- Belgii͡ --- Belʹgii͡a Korollege --- Belgija --- Beļg̓ijas Karaliste --- Belgijos Karalyst --- Belgijsk --- Belgika --- Belgio --- Belgique --- Belgiska --- Belgiya --- Belgiyah --- Belgje --- Belgjiche --- Belgjo --- Belgujo --- Belʹhii͡ --- Belhika --- Bèljik --- Beljika --- Belʹjmudin Nutg --- Belsch --- Belsj --- Bélxica --- Berug --- Bheilg --- Bilgasuyu --- Bilhika Qhapaqsuyu --- Bilkiya --- Gwlad Belg --- Igihugu cyʼUbubirigi --- Karaleŭstva Belʹhii͡ --- Keuninkriek Belsj --- Kingdom of Belgium --- Kinigraich Bäigien --- Kinnekräich Belsch --- Kongeriget Belgien --- Königreich Belgien --- Königriich Belgie --- Koninkrijk Belgi --- Koninkrijk van Belgi --- Koninkryk van Belgi --- Kraljevina Belgija --- Kralojstwo Belgiskej --- Mamlakat Baljīk --- Mamlekhet Belgiyah --- Nsi ya ntotila ya Belezi --- Pelekiuma --- Pow Belg --- Reeriaght ny Belg --- Reĝlando Belgio --- Regne de Bèlgica --- Regno del Belgio --- Reino de Belchica --- Reino de Bélgica --- Reinu de Bélxica --- Ríocht na Beilge --- Rìoghachd na Beilge --- Royaume de Belgique --- Royômo de Bèlg·ique --- Ruwvaneth Belgek --- Teyrnas Gwlad Belg --- Ubelgiji --- Ububiligi --- Ububirigi --- Ufalme wa Ubelgiji --- Vasileio tou Velgiou --- Vãsilia di Belghia --- Velg --- Velgio --- -Library science --- -Archiefwezen --- -Documentation and information
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|